גם לאחר הפיגוע; השמאל מפגין נגד הממשלה ברחבי הארץ

אבי יעקב No Comments on גם לאחר הפיגוע; השמאל מפגין נגד הממשלה ברחבי הארץ

מחאות השמאל נגד ממשלת הימין מתקיימות הערב במאות מוקדים ברחבי הארץ. ראש האופוזיציה ח"כ לפיד: "הבעיה היא לא הכשירות של צה"ל. הבעיה היא הכשירות של נתניהו. הבעיה היא שהם הורסים אותנו מבפנים"

צילום: Chaim Goldberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחאות השמאל נגד ממשלת הימין מתקיימות הערב במאות מוקדים ברחבי הארץ, בהם העצרת המרכזית שמתקיימת כמדי שבוע בצומת קפלן בתל אביב.

זמן קצר לאחר תחילת המחאות, הצליחו מפגינים אנרכיסטים לרדת לנתיבי איילון צפון, ואלו נחסמו לתנועה בין מחלף ההלכה למחלף רוקח. כעשרים דקות לאחר מכן, הם פונו והנתיבים נפתחו.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נאם בעצרת מחאה בקריות, ותקף את הממשלה, "היא יצאה להתקפה על הרמטכ"ל, כי היא שונאת את האמת. היא לא רוצה לשמוע אותה, אבל לא תהיה לה ברירה". לדברי לפיד, "הבעיה היא לא הכשירות של צה"ל. הבעיה היא הכשירות של נתניהו. הבעיה היא שהם הורסים אותנו מבפנים".

לפיד הוסיף: "לנתניהו אין שליטה בכלום. זו ממשלה לא מתפקדת והיא צריכה ללכת הביתה. זו התוכנית שלנו. לא להאמין בניסים שלא יקרו. לא ללכת לאחדות מזוייפת שתשבור את עמוד השדרה המוסרי שלנו. להיאבק בהם עד שהם ילכו. לא למצמץ, לא להציל אותם מעצמם, להילחם עד שהממשלה הזו תיפול".

"זה לא רחוק. הממשלה הזו תיפול ואנחנו נלך לבחירות ונחזור משם עם ממשלת אחדות אמיתית. ממשלה הגונה, לא מושחתת, לא רעילה, שתתחיל לרפא את הפצעים של עם ישראל. שינוי מגיע כשאנשים מחליטים שהם לא מוכנים לוותר. כשהם מחליטים להתייצב מול השקרים, ומול האלימות, ולהגיד: התקווה תנצח, האמת תנצח, הרוב הישראלי ינצח. הרוב הישראלי ינצח את ממשלת הקיצונים. זה רוב גדול ועצום, מיליוני אזרחים שאומרים לממשלה, אנחנו לא נוותר על המדינה שלנו, אנחנו לא נוותר על הציונות, אנחנו לעולם לא נוותר על העתיד של הילדים שלנו".

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה, נאמה בעצרת בקפלן. "אנו רוצים מדינה שבעורכיה זורמים ערכי הצדק, החירות והשוויון, יהודית ודמוקרטית, בה נשים יושבות איפה שמתחשק להן, שרות מתי שמתחשק להן ולובשות מה שמתחשק להן", אמרה.



0 תגובות